tisdag 20 juli 2010

Bordsträning igen och igen och igen.....

Jaha, då var det bordträning igen. Detta har jag gjort så många gånger nu så jag har tappat räkningen. En stilla fråga ??? hur kul är detta på en skala ??? Jag bara undrar ???
Samma procedur var enda gång.....Morsan frågar med en sådan där överdrivet käck röst....Jamen Bellman lille, ska vi träna bordet ??? Åh, då skall väl jag svara....ja, hemskt gärna, det var ju en himla rolig fråga morsan...åhhhh, vips så står jag där. Morsan tycker jag är sååå duktig så då säger hon: BRAAA BELLMAN på så där bred göteborska så det ekar i öronen.
Ni vet så där käckt som dom skrek BRAAA i serien MIA OCH KLARA....Ja, detta gör vi då ett antal gånger tills morsan känner sig nöjd och belåten.
I morgon skall jag överraska morsan med en bakåtkullebytta på bordet och avsluta hela tjolaballunsen med att gå ner i spagat. Då lär hon tjuta GÖÖÖÖRBRAAA BELLMAN så det ekar i hela kvarteret. Det är kärlek det, minnsann....

KÄRLEK...BELLMAN.

Inga kommentarer: