måndag 19 juli 2010

Utomlands minnsann.....

Det har kommit till min kännedom att vi skall åka utomlands i Augusti...Norge heter detta land.
Har läst på lite grann och detta lockar mig inte alls. Norge är ett mycket fattigt land där alla går runt med folkdräkt och pälsmössor med stora öronlappar. Det finns inga bilar utan alla äger var sin ren. Detta gör att renskit på trottoarer och i parker är Norges största problem. Kallt och dragit är det oxå, för detta är ett land som inte äger en droppe olja, utan husen värms upp utav sopor som transporterats ända ifrån Afrika.....Det vanligaste husdjuret är inte hund och katt som i vårat normala land utan tar man sig tid att gå på Oslos gator är det inte helt omöjligt att man möter en och en annan isbjörn.....och hit vill morsan att vi skall åka........aldrig i livet. Hellre besöker jag mina släktingar i Mexico...
Nä, nu ska jag se på ett nytt avsnitt av DOM NORSKA HOLLYWOODFRUARNA.
HA DET....BELLMAN.

Inga kommentarer: