onsdag 21 juli 2010

Topptrim...

1001, 1002, 1003.....ufff....pust...vänta lite....1004, 1005, 1006...fanken vad det frästar på att göra armhävningar i värmen. Skall ju åka till Norge i Augusti på en tvådagarsutställnig och då måste man ju vara i topptrim. Måste ju visa musklerna för lillkillen Massey så att han inte behöver skämmas för farsan sin. Morsan tycker att detta ändå är att ta i..... I morgon skall jag ge mig på skivstången...Undrar hur jag skall få tag på en skivstång som duger till en liten Chihuahua...kanske använda mig av en toarulle..Ja, en toarulla kan man ha till mycket som t.ex.....
Hej alla barn nu blir det barnprogram och se nu vad farbror Frej tar fram.
En liten toarulle i rumpan du kör, så har du gjort dig ett avgasrör.....
Ja, se så enkelt det kan vara att göra livet lite skojigare...
Nä, nu måste jag återgå till min träning.
Syns...i morgon.
KÄRLEK BELLMAN.

1 kommentar:

Anneli + vavvorna sa...

Hahaha!!! knasboll där, den var rolig.

Hoppas det går bra på utställningen.